La Fundació Vincle rep un diploma en el marc de la IX edició del Premi de la Confederació de Comerç de Catalunya a la millor iniciativa lingüística del sector comercial

0
532

El dilluns 19 d’octubre de 2009, la Fundació Vincle va participar en una taula rodona organitzada per la Fundació La Jonquera en Acció, i que precedia la inauguració de l’exposició “El català a la feina”. Segons els organitzadors, “l’objectiu d’aquesta exposició és conscienciar propietaris i treballadors d’establiments comercials, turístics i de restauració de la vila, de la necessitat de promoure l’ús del català en l’àmbit laboral, tant a escala interna com en l’atenció al públic”.

La presentació de l’exposició va comptar amb la presència del Sr. Jordi Martinoy i Camós, delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya. La taula rodona va comptar amb la participació de la Sra. Sònia Martínez Juli, Regidora de Cultura de l’Ajuntament de La Jonquera, i representants de la Fundació La Jonquera en Acció, dels Serveis de Política Lingüística de les comarques de Girona, de l’associació empresarial nord-catalana Fem Feina, de l’associació empresarial Cercle Euram Empordà i de la Plataforma per la Llengua. En la taula rodona, el representant de la Fundació Vincle va argumentar que el català és cada cop més present en les grans empreses com a estratègia comercial i d’implantació en un mercat, i no com a un acte voluntariós.

Article següentTaula rodona sobre el català en el món empresarial