Era Fundacion

Era Fondacion Vincle nèish en 2008 damb era volontat de trabalhar per ua societat coesionada e inclusiva en toti es airaus, focalizant sustot es esfòrci ena lengua catalana coma element coesionador.

Des de principis deth sègle XXI era societat a experimentat ues transformacions de grana transcendéncia sociau, e encara mès pendent es darrèrs ans, frut deth progrès des naues tecnologies, qu’an propiciat tota sòrta de naues oportunitats, naues formes de trabalh, naues manères de comunicar-se e, tanben, naues problematiques, entre d’auti aspèctes.

Actuaument, era Fondacion Vincle a tres linhes principaus de trabalh: en prumèr lòc, era coesion e extension der usatge dera lengua catalana entre era poblacion nauvenguda o que hè un cèrt temps qu’arribèc en nòste país; en dusau lòc, er increment der usatge deth catalan en mon dera empresa, ja sigue entre es sòns trabalhadors o entre toti es productes e servicis qu’aufrís ua empresa estandard; e en tresau lòc, era difusion des discriminacions e es desequilibris d’inversions que patís era Euroregion Mediterranèa, que principaument includís es territòris de Catalonha, Valéncia e es Isles Baleares.

De conformitat damb eth sòn ideari, era Fondacion a coma finalitats:

1. Promòir er usatge dera lengua catalana e difóner era cultura catalana entre es persones nauvengudes que residissen enes territòris de parla catalana.
  2. Trabalhar per ua societat coesionada e inclusiva damb ciutadans de plen dret, qu’assumís era interculturalitat coma valor.
  3. Conseguir qu’eth catalan devengue era lengua comuna, de coesion sociau e d’interrelacion entre totes es persones deth nòste airau lingüistic.
  4. Promòir es drets culturaus e era consciéncia lingüistica e nacionau e es drets deth consumidor.
  5. Garantir e promòir er usatge dera lengua catalana en toti es airaus entà que i sigue presenta coma lengua de plen dret.
  6. Deféner es drets lingüistics e culturaus des persones que parlen catalan e des que viuen enes territòris de parla catalana, per çò que tanh ad aguesta lengua.
  7. Impulsar e collaborar en campanhes de normalizacion lingüistica dera lengua catalana.
  8. Trabalhar pera insercion laborau.
  9. Desvolopar accions comunitàries d’insercion.

Web antica

Veir era web antica dera Fondacion Vincle

Er apartat era Fondacion ei en construccion. Lèu i higeram mès informacion

Qui èm?