Vincle d'Empreses per la Llengua

Vincle d’Empreses per la Llengua és un projecte de la Fundació Vincle adreçat a empreses interessades en la millora dels seus resultats econòmics a través d’un ús intel·ligent de la llengua.

Amb aquest projecte la Fundació Vincle vol esdevenir el referent en l’ús del català en el món empresarial, a la vegada que vol ajudar les empreses a detectar noves oportunitats de negoci mitjançant l’ús intel·ligent de la llengua catalana. Per aconseguir-ho s’ha dissenyat una proposta de serveis innovadors i de qualitat per a les empreses que participin en aquest projecte. Es tracta d’una selecció de serveis que fomenten l’excel·lència en l’ús de la llengua com a eina de creació de valor en el món empresarial.

Les empreses interessades en el projecte que decideixin formar-ne part tindran dret a rebre els serveis bàsics que ofereix la Fundació.