Qui som?

La Fundació Vincle és una fundació privada que s’estructura en un patronat format per empreses en gestió de valors, a més d’un equip tècnic que ofereix serveis a les empreses perquè adoptin un model de gestió de valors sostenible en un entorn, també, sostenible.

Actualment el patronat de la Fundació Vincle està format per les següents persones: Agustí Benedito, presidente de BTO Consultors; Josep Lluís Segú, director de l'Institut DEP i Educaweb; Xavier Albertí, gerent d'Embotits La Selva; Maria Trias, directora de Galetes Trias: Marc Monràs president de Valrà Finances; i representats de l’Executiva de la Plataforma per la Llengua.

La Fundació Vincle la forma un equip pluridisciplinari de professionals en diferents àmbits: juristes, sociòlegs, politòlegs, lingüistes i gestors de comunitats virtuals que han treballat per a organitzacions com la Fundació FC Barcelona, Fundació Carulla, Moritz, RACC, CECOT, Confederació del Comerç de Catalunya, etc.